dari status facebook kawan aku:

kawan saya kerja di restoran burger. bos dia kedekut nak mati. hari-hari dia kena dera. kerja lebih masa tak dapat upah lebih. ambil lesen berkali-kali gagal. dalam bilik dia bela siput. macam mana nak tolong kawan saya ni ???



selang beberapa hari, aku teringat status ni dan terfikir macam manalah keadaan dia sekarang, lalu aku utus message kepada pemilik akaun facebook itu bertanyakan nasib si dia...

ini respon dia:


wasallam.. pertama, terima kasih sebab prihatin. kedua, sebenarnya kawan yang bela siput tu nama dia Spongebob Squarepants. haha

- Fuad SR


"Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan saja mengatakan; `Kami telah beriman', sedangkan mereka tidak diuji?''.

Surah Al-Ankabut: 2



p/s: Imtihan untuk minggu ni dah habis, berbaki 3 lagi untuk minggu depan. Release tension sedikit. hewhewhew